Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

I think we should run

So we lay in the dark,
Cause we've got nothing to say.
Just the beating of hearts,
Like two drums in the grey.
I don't know what we're doing,
I don't know what we've done.
But the fire is coming,
So I think we should run.


Will you stay with me my love
For another day
Cause I don't want to be alone,
When I'm in this state.
αυτή εδώ η λίστα είναι η τελευταία μου αγάπη.
Γενικά δεν έχω πολλά να πω αυτό τον καιρό.
Κυρίως επειδή έχω πάρα πολλά να πω.
Αλλά είναι κάπως χμμ μυστικά, όπως είναι και το τραγούδι αν το προσέξεις.
Οπότε λέω πολλά σε λίγους ενώ θα 'θελα να πω λίγα στους πάντες.
Δεν πειράζει.
Ακούω μουσική.
Ακούω συνέχεια μουσική.

Είχα χρόνια ν' ακούσω μουσική περπατώντας, προτιμούσα ν'ακούω τον ήχο της πόλης. Όχι τους ήχους,τον ήχο.Ένιωθα σαν η πόλη να'ναι ένας άνθρωπος που κάτι έχει να μου πει και πως αν βάλω ακουστικά και διαλέξω τι θέλω ν'ακούσω τότε δεν την αφήνω να επικοινωνήσει μαζί μου. Αλλά τελευταία βάζω τ'ακουστικά και δεν την αφήνω να επικοινωνήσει μαζί μου,επί τούτου. Λες κι αν μου μιλήσει θα με γεμίσει με έγνοιες περιττές. Νομίζω πως προσπαθώ να χωρίσω σταδιακά μαζί της για να μην πονάει περισσότερο μετά. Ξέρεις,να μπορώ να "μη συγκρατώ τη φωνή της".

Ψέματα λέω, αυτή την εκλογίκευση τώρα τη σκέφτηκα, είμαι ετοιμόλογη ακόμα και με τον εαυτό μου -ευτυχώς είμαι και μαζί σου κι ίσως αυτό κάπου ωραία να μας πάει.

Η αλήθεια είναι πως μουσική περπατώντας ακούω μόνο όταν δεν είμαι καλά, όταν προτιμώ να ακούσω μουσική απ' το να ακούσω το κεφάλι μου ή όταν για ν' ακούσω το κεφάλι μου χρειάζομαι συγκεκριμένο σάουντρακ.

Η αλήθεια είναι πως το κεφάλι μου μιλάει πολύ κι η καρδούλα μου μιλάει περισσότερο κι εσύ τα λες όλα μετρημένα και καλά κάνεις γιατί -cut.

Είμαι ετοιμόλογη που λες κι αυτό ίσως κάπου βγάλει γιατί είπες πως χρειάζεσαι κάποιον να σε βάζει στη θέση σου και ξέρεις, είμαι η καλύτερη γι αυτή τη δουλειά. Γιατί είσαι κι εσύ ο καλύτερος για την αντίστοιχη. 

Γιατί είπα τόσα.
Δεν έπρεπε να πω τόσα.

2 σχόλια:

Lorel είπε...

γιατί πάντα μας στοιχειώνει μετά αυτό το "είπα τόσα, σκέφτηκα τόσα, δε θα πρεπε, παρασύρθηκα" ;
όποτε πάω να σκεφτώ θετική έκβαση, να πλέξω σενάρια στο κεφάλι μου πριν κοιμηθώ, με σταματάω.
για να μην "παρουν τα μυαλα μου αερα".
χα.
πάει πολυ καλα αυτο, sure.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

τα σενάρια θα μας φάνε τζο

κατά τ'αλλα θα μιλήσει το ινμποξ σου, ετοιμάσου!